.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پیکر یک رئیس کلانتری در نوشهر

تشییع باشکوه پیکر رییس فقید کلانتری 12 نوشهر باحضور فرمانده انتظامی استان مازندران برگزار شد.

پیکر سروان احداله کریمی رییس فقید کلانتری 12 غزالی منطقه گردکل نوشهر با حضور مقامات استانی وشهرستانی بردستان امت شهیدپرور تشییع و سپس در قبرستان بهشت رضا (ع) نوشهر تدفین گردید.

دراین مراسم باشکوه سردارمسکنی فرمانده انتظامی مازندران - حجت الاسلام مشایخ امام جمعه و فاطمی فرماندارنوشهر - امیردریادار جعفری تهرانی فرمانده دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی (ره) نیروی دریایی ارتش وجمع کثیری از مقامات نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم خداجوی و حزب الهی شهرستان نوشهر حضورداشتند.

سروان احداله کریمی 38 ساله متولد کرمانشاه رییس کلانتری 12 غزالی نوشهرکه عضو کانون مربیان هیت کشتی این شهرستان نیز محسوب می شود صبح روز 8 آبانماه گذشته در راستای انجام وظیفه محوله به جهت بررسی و حل وفصل مناقشات دو نهاد دولتی که براثر تخریب باغ گیاه شناسی (اکولوژی) نوشهر به وجود آمده بود در محل مورد نظر حاضر می شود که به علت گسترش دامنه اختلافات افراد دخیل در تخریب با متولیان ومسولان این باغ مهم ملی کشور وخاورمیانه در نهایت به خاطر فشار عصبی ناشی از سختی ماموریت دچار سکته مغزی می شود و به یکی از مراکز درمانی منطقه اعزام و سپس پس از چندساعت مداوای اولیه به دلیل کمبود امکانات پزشکی به بیمارستان ولیعصر ناجا در تهران اعزام مجدد می شود .

پس از چندهفته بستری در بخش مراقبتهای ویژه این بیمارستان بالاخره شامگاه یک شنبه هفته جاری دعوت حق را لبیک گفت . از زنده یاد سروان احداله کریمی یک فرزند پسر 7ساله به نام مسعود به یادگار مانده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.